wtorek, 27 marca 2012

Sutasz - runda druga

Witajcie po długiej przerwie. Nie mam żadnej dobrej wymówki na usprawiedliwienie swojej nieaktywności na blogu. W ramach rekompensaty zamieszczam zdjęcia nowych kolczyków wykonanych haftem sutasz. Te zielono - brązowo - pomarańczowe wykonałam na zamówienie. W ich skład wchodzi kamień o nazwie chryzokola, kryształki Swarovski oraz szklane koraliki. Drugie kolczyki utrzymane są w odcieniach złota i brązu. Niestety zdjęcie robiłam bez lampy, przez co kolorystyka nie jest do końca odzwierciedlona. Te kolczyki mają szczególną wartość, ponieważ zdążyłam je już zgubić w szkole wizażu. Na całe szczęście moja dzisiejsza misja poszukiwawcza powiodła się i kolczyki zostały odnalezione:)
Niebawem postaram się zamieścić kolejne zdjęcia, spodziewajcie się czegoś naprawdę kolorowego.
Pozdrawiam wiosennie
N. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz